keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Tilastoja ja arvonta

Tilastoja vuodelta 2012:

Koko vuodelta katseluja oli 38 146. Eniten katseluja oli heti blogin aloituskuukautena eli helmikuussa (7088 katselua) ja vähiten elokuussa (1660 katselua).

Viisi eniten lukijoita saanutta postausta:
http://emmilepola.blogspot.fi/2012/01/ratsastusvaatteista-ja-arvonta.html (1485)
http://emmilepola.blogspot.fi/2012/04/ratsutukseen-kesaksi.html (552)
http://emmilepola.blogspot.fi/2012/01/ammattilainen-vs-amatoori.html (410)
http://emmilepola.blogspot.fi/2012/10/arvonta-kysymyspostaus.html (391)
http://emmilepola.blogspot.fi/2012/05/ponipoika-pomppaa.html (341)

Eniten lukijat ovat eksyneet tänne yllättäen ht.netin kautta. Toisena tulee google, kolmantena hessitalli.fi. Googlessa meidät on löydetty mm. hakusanoilla "emmi lepola", "emmi lepola blogi", "emmi lepola ratsutus".

-----------------------------------------------------------------------------------

Vuosi 2013 aloitetaan tässä blogissa - kuten varmaan monessakin - arvonnalla!


Arvonnan palkintona on tällä kertaa lahjakortti SW Horseen. SW Horseltahan löytyy verkkokauppa osoitteesta http://swhorse.fi ja myös liike Lempäälästä

Nyt tulee monelta kysymys, että no minkäköhän arvoinen lahjakortti... En tiedä vielä! Tämä tulee olemaan itsellenikin yllätys, mutta tästä se riippuu: mikäli Nöpi kantakirjataan Ypäjällä III-palkinnolla, lahjakortin arvo tulee olemaan 20e. Mikäli Nöpi kantakirjataan II-palkinnolla, arvo on 30e. Ja mikäli Nöpi kantakirjataan I-palkinnolla, lahjakortin arvo pomppaa 50 euroon. Jännää jännää!

Niin, entä jos Nöpi jää palkinnoitta tai jotain muuta sellaista tapahtuu, ettei sitä kantakirjatakaan (loukkaantuminen tai muuta mitä en halua edes ajatella)... Noh, sovitaan näin: mikäli Nöpi viedään tilaisuuteen mutta se jää ilman palkintoa tai mikäli Nöpi loukkaantuu tai muuten estyy lähtemästä tilaisuuteen, arvon lahjakortin sijasta jonkun pienen tuotteen ratsastajalle. Toivotaan ja oletetaan nyt kuitenkin, että kaikki menee ihan hyvin ja Nöpi myös palkitaan...

Eli tämä selviää 21.1 jolloin myös arvon lahjakortin/jonkun tuotteen ratsastajalle.

Näin saat arpoja:
- saat ensimmäisen arvan vastaamalla nimimerkin + sähköpostiosoitteesi kera
- saat toisen arvan ollessasi blogin lukija tai liittyessäsi lukijaksi
- saat kolmannen arvan mainostaessasi tätä arvontaa blogissasi (linkitä postaus jossa mainostat, ei riitä blogin osoite vaan nimenomaan postauksen osoite)

Eli esimerkiksi:
- Emmi L. + emmi.lepola@gmail.com, olen lukija, mainos: http://mainos.fi

45 kommenttia :

  1. kaksi arpaa, olen lukija
    iraniemisto@hotmail.com

    VastaaPoista
  2. Vero, olen lukijana ja sp. xveroox@gmail.com = 2 arpaa :) ja onnea kantakirjaukseen!

    VastaaPoista
  3. Linda, limppu.mankki@elisanet.fi
    2 arpaa, olen lukija :)

    VastaaPoista
  4. Ida, oonkingi-@hotmail.fi.
    2 arpaa lukija oon:)

    VastaaPoista
  5. Anniina, anniina_99@hotmail.com
    Olen lukija ja mainostinkin, mutta en saa linkattua tähän, on kuitenkin osoitteessa http://pystytukat.blogspot.com.
    Sori kun en linkannut niinku halusit, mutta mun kone ei ole yhteistyöhaluinen :D

    VastaaPoista
  6. Emma R. - sateenkaarisitruuna@hotmail.fi
    Olen lukija eli 2 arpaa :)

    VastaaPoista
  7. Kahdella arvalla mukana :)

    Nora
    nobba93@hotmail.com

    VastaaPoista
  8. Iida, ia.ro@hotmail.com
    Olen lukija.

    VastaaPoista
  9. Kahdella arvalla myös mukaan, tai yhdellä jos et kelpuuta juuri lukijaksi liittyneitä :) Mulla vasta luettavat blogit hakusessa :)

    Suvi L. suvitsu@gmail.com

    Nähdään ehkä Ypäjällä, olen tulossa näillä näkymin valokuvaamaan paikan päälle, jos ei mitään satu esteeksi.

    VastaaPoista
  10. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  11. kaksi arpaa, olen lukija
    weksunen@gmail.com

    VastaaPoista
  12. Kaksi arpaa, olen lukija (:
    Julia, juliajohanna.manni@gmail.com

    VastaaPoista
  13. Kaksi arpaa, olen lukija
    Julia
    Julia97@luukku.com

    VastaaPoista
  14. kaksi arpaa, olen lukija
    alliiii-@hotmail.com

    VastaaPoista
  15. kaksi arpaa, olen lukija
    kiiax_96@hotmail.com

    VastaaPoista
  16. kaksi arpaa, olen lukija
    koivuniemi.veera@hotmail.com

    VastaaPoista
  17. Veikkaan,että ykköspalkinto napsahtaa Nöpsälle! :)

    Maiju + maiju.karonen@gmail.com, olen lukija, mainos: http://maijujaemma.blogspot.fi/2013/01/osallistun-emmin-blogin-arvontaan.html

    VastaaPoista
  18. 2 arpaa:)
    Lukijana myöskin!

    Siri
    sirihorkko@hotmail.com

    VastaaPoista
  19. kas arpaa, kun lukijana olen(:
    Jasu / jasmina.sulkumaki@hotmail.com

    Onnea kantakirjaukseen ! :D

    VastaaPoista
  20. Moona, moona_parkkinen@msn.com
    Olen lukija, eli kaksi arpaa

    VastaaPoista
  21. Anna-Katariina, anna-katariina@hotmail.fi, olen lukija! :)

    VastaaPoista
  22. Kaksi arpaa
    Heidi, heidi.patsi@hotmail.com, ja olen lukija!
    Onnea kantakirjaukseen!

    VastaaPoista
  23. Oon lukija, eli kaksi arpaa :) Onnea kantakirjaukseen!

    Wilma, wwilmas@hotmail.com

    VastaaPoista
  24. Kaks arpaa :)
    Hanne, resuella@gmail.com
    - lukija..

    VastaaPoista
  25. Oon lukija, eli kaks arpaa.
    Venla V., suisseeee@gmail.com

    VastaaPoista
  26. Kolmella arvalla mukana!
    Outi, outi.siirila@kotinet.com
    Mainos!

    VastaaPoista
  27. Emma T. + emma.tuomela@luukku.com, olen lukija.

    Eli kahdella arvalla mukaan siis :--)

    VastaaPoista
  28. Eveliina V, eveliina.kavio@gmail.com, olen lukija + http://heppahumputtelua.blogspot.fi/2013/01/minako-myohassa.html kolmella siis mukana :)

    VastaaPoista
  29. Myytippa + myytippa@gmail.com
    Kolmella arvalla mukana.
    Onnea kantakirjaukseen! :)

    VastaaPoista
  30. - Emma+ emmametsanoja@luukku.com/ , olen lukija, mainos: http://metsanoja.blogspot.com

    Laitan arvonnan sivupalkkiin gadgetiksi kohta. :)
    Tsemppiä kantakirjaukseen, ja kolmella arvalla siis osallistun;)

    VastaaPoista
  31. Olen lukija
    Ronja / Hoppu
    ronja.makitalo1@gmail.com
    http://tavoitteenaomahevonen.blogspot.fi/ (tuolla mainostus)

    VastaaPoista
  32. Osallistun yhdellä arvalla(:
    Jenni
    jenni.jussila@hotmail.com

    VastaaPoista
  33. Senni + senni.roito@mollamaija.net
    olen lukija :)

    Niin ja häikäiskää kantakirjauksessa ;)

    VastaaPoista
  34. Erica + petraerica.lindfors@gmail.com ja olen lukija :)

    VastaaPoista
  35. Kaksi arpaa (lukijana nimellä Laura)
    laura.hiltunen@pp3.inet.fi

    Ja onnentoivotukset Nöpille kantakirjaukseen, vaan on se sen verran komia kaveri että tuskin onnea tarvitsee, kun luontainen charmi hoitaa homman:)

    VastaaPoista
  36. Osallistun yhdellä :)
    Niina Rautiainen/Ninni
    niinarautiainen@luukku.com

    VastaaPoista
  37. Heidi H. + dreamteamblogi@gmail.com, olen lukija, mainos: http://ddreamteamm.blogspot.fi/2013/01/3-hankitreenia-ja-klinikkakaynti.html

    Oijoij, täällä jännitetään myöskin Nöpin kantakirjausta :D!

    VastaaPoista
  38. Osallistun kahdella!
    Terhi, terhisjoder@gmail.com ja liityin siis lukijaksi!

    VastaaPoista
  39. Ella, heppapopi@gmail.com ja liityin lukijaksi. :)

    Tsemppiä Nöpille!

    VastaaPoista
  40. Osallistuisin myös yhdellä!
    Saija, shkulm@gmail.com, tällainen useiden blogien kirjautumaton vakkarilukija. :)

    Ja tosiaan, onnea myös kantakirjaukseen! :)

    VastaaPoista
  41. Emppü, emilia175@hotmail.com
    Olen lukija :-)
    Mainos: http://mylifeanddreamss.blogspot.fi/2013/01/arvonta.html

    Eli kolmella mukana :-) Onnea kantakirjaukseen!

    VastaaPoista
  42. Kahdella mukana !
    Jessica, jessupossu@hotmail.com :)

    VastaaPoista
  43. - Kahdella mukana!
    Erica, ekki97@hotmail.com

    VastaaPoista
  44. kolme arpaa, eli oon lukija, http://heppahumputtelua.blogspot.fi/2013/01/empun-ja-tyynen-estevalkki.html
    Kaisa K. kaisa.kataja@nic.fi :)

    VastaaPoista